FANDOM

ДиваннаяСотняЛого01

Диванная Сотня чи divannaya-sotnya.com.ua -- фактично сайт блогів, створений в 2014 році з початку протистояння на Донбасі.

Особливості

Реєстрація автора через е-мейл. Анонімні користувачі можуть читати будь-які матеріали.

Про себе

«Диванна сотня» — один з перших сайтів України, де будь-який бажаючий може створити обліковий запис і вести свій особистий блог.

Більшість наших постійних авторів — активісти з багаторічним стажем, бійці добровольчих батальйонів, палкі патріоти, які присвячують себе інформаційній війні.

Ми намагаємося називати речі своїми іменами. Наприклад, пишемо про російську окупацію України, висвітлюємо ворога зовнішнього, але одночасно критикуємо український уряд, який використовує війну, щоб грабувати народ і позбавляти його основних громадянських прав.

Все, що стосується України та боротьби українців за свободу і свої права — наша тема.

Наш сайт принципово не співпрацює з політичними партіями, не бере участь в політичному піарі. Політична реклама дає основний дохід ЗМІ і блогерів, але ми вважаємо, що блогери не повинні мати нічого спільного з політичною боротьбою за владу.

Блогери — це голос народу. Суб'єктивний, іноді грубий. Найперше завдання блогерів — критикувати будь-яку владу, гарною вона здається чи поганий. Реклама політичних партій, а також пов'язаних з політикою людей або громадських організацій — це вже не блогерство. Ми цим не займаємося і займатися не будемо.

Українська правда по темі

Порошенко обурюється, що "диванна сотня" дозволяє собі критикувати армію
Понеділок, 12 жовтня 2015, 12:08

Президент Петро Порошенко виступає проти необгрунтованої критики керівництва армії.

Про це він сказав на зустрічі з командирами бойових підрозділів Збройних сил у понеділок, передають "Українські новини".

"Щоб не було спекуляцій, хотів би підкреслити, ніяким чином я не поділяю огульного, популістського критиканства на адресу чинного генералітету і його внеску у створення Збройних сил України та захист вітчизни", - сказав він.

Порошенко підкреслив, що є неприпустимою ситуація, коли ті, хто не служив і не був на фронті, за допомогою соціальних мереж дозволяє собі критикувати армію.

За словами глави держави,на сьогоднішній день ні в Міністерстві оборони, ні в Генеральному штабі більше не залишилося "паркетних" керівників.

"Моя політична воля як верховного головнокомандуючого, щоб командири середньої ланки, після того як виконають бойові завдання на фронті, продовжували десантуватися на керівні посади в Міністерстві оборони та Генеральному штабі", - додав президент.

Випадкова вікі