FANDOM

Людина часом заходить на Вікію випадково. На 1-3 рази. Почитала, розібралася, і покинула. Як і будь-який сайт.

Інші затримуються на роки. Якщо Ви адміністратор чи бюрократ у певному вікійному проекті, бажано обмінятися з колегами аварійними службовими контактами.

Що вибрати

Серед таких
  • ICQ
  • Skype
  • mail.ru-агент
  • е-мейл на будь-якій пошті, створений спеціально для вікі-роботи.

Часом людина, працюючи у вікі-проектах, не бажає оприлюднювати власну постійну електронну скриню чи інші індивідуальні контакти. В цьому плані оптимальна аська. Як відомо, там лише номер. Проте в інших комунікаторах Ви можете зареєструватися спеціально для роботи на вікі. Для цього створіть на будь-якій пошті окрему скриньку (під ніком, що Ви вибрали для вікі), і вже на цю скриню зареєструєте себе в комунікаторі.

Ці контакти вже можна розмістити в профайлі користувача на вікі, де Ви працюєте.

Навіщо це робити

«Перш за все прив'язка»
~ Принцип зв'язківця

У зв'язківців є специфічний термін. Прив'язка. Коли вузол виїздить на місцевість, потрібно прив'язатися до мережі зв'язку, що там є чи вибудувана колегами (міські мережі, радіорелейні лінії, канали тропосферного чи радіозв'язку). На вузол може стікатися сама найцінніша інформація. Але толку з неї, якщо нема можливості її передати тому, кому вона важлива?

Так і тут. Вікія далеко, в Штатах. Як і будь-яка мережа, має слабкі місця, може глючити. Може вийти з ладу комп'ютер користувача. Десь локальний регіональний глюк мобільного оператора, через який людина виходить в інтернет, тощо.

Як не втратити контакт? Вияснити причину, чому той чи інший користувач тривалий час не з'являється в проекті, де він був такий активний раніше? До того ж, беручи, скажімо, інтерв'ю у нашій вікі-вітальні, теж бажано підтримувати постійний зв'язок.

Отже, колеги, прислухайтеся до порад, і вдалого спілкування.

Як скачати і відлаштувати

Часто людина не користується комунікаторами по одній елементарній причині: не знає, як це зробити, і стидається запитати. Спробуємо допомогти.

  • 1. — В будь-якому пошуковику формуємо запит, скажімо

ICQ

ICQ скачать бесплатно
  • 2. — За запропонованими посиланнями переходимо, бажано, на офіційний сайт:
Файл:ICQ 01.png
  • 3. — Зберігаймося на на жорсткому дискові, і пам'ятаємо: нам потрібна буде вільна електронна скринька, що реально працює, але на іншу аську не задіяна.
  • 4. — Інсталюємо програму на комп, слідуючи всім інструкціям хоч на російській, а хоч на українській мові.
  • 5. Визначаємося із мовою інтерфейсу
Файл:ICQ 04.png

  • 6. При проходженні процедури реєстрації вибираємо чи мобільний телефон, чи електронну адресу. В цьому прикладі показано реєстрацію через електронну адресу
  • 7. Здійснюємо підтвердження електронної скриньки, що ми вказали
Файл:ICQ 05.png
  • 8. І, О, Чудо! Нам пропонують почати користуватися нашою аською
Файл:ICQ 06.png
Файл:ICQ 07.jpg

Забув пароль ICQ

  • Йдемо за посиланням www.icq.com/password/uk. Звісно, мову можна змінити. Далі там все покроково підказують.

Інші комунікатири

Принцип роботи такий самий
  • 1. Знайти в інтернеті саму програму (Скайп, чи Мейл.ру-агент, чи Квіп, чи, може, ще щось...)
  • 2. Скачати пакет собі на жорсткий диск
  • 3. Інсталювати програму
  • 4. Пройти процедуру реєстрації (в одних програмах потрібна електронна скриня, в інших ні)
  • 5. Увійти під своїм логіном та паролем і провести налаштування
  • 6. Перенести можливі контакти, повідомити кореспондентів про зміну логіна чи ніку
  • 7. Розпочати спілкування

Якщо щось не вийде, робіть скріншот проблемного місця, і пишіть Usik64 обговорення

Виноски

Випадкова вікі