FANDOM

Будь-який учасник може видалити частину або весь вміст сторінки, але тільки адміністратори — видалити сторінку або файл цілком. Зазвичай це робиться у випадку спаму, вандалізму або небажаних сторінок на Вікі.

Опис

Видалення

  • Щоб видалити сторінку, клацніть посилання «Видалити» в випадаючому меню праворуч від назви сторінки.
  • Далі, Ви опинитеся на сторінці видалення.
  • Виберіть причину видалення зі списку стандартних причин і, при необхідності, заповніть графу «Інша причина/додаток».
  • Клацніть посилання «Видалити сторінку».
  • Ви опинитеся на Головній сторінці, вгорі якої з'явиться банер, який підтверджує, що сторінка видалена.

Відновлення

  • Будь-яка віддалена сторінка може бути відновлена адміністратором. Ви можете переглянути весь список вилучених сторінок на сторінці Спеціальна:Log/delete.
  • Поруч з кожної віддаленої сторінкою в цьому списку є посилання «переглянути/відновити». Клацнувши по ній, Ви опинитеся на сторінці Спеціальна:Undelete. Ви можете одразу перейти на цю сторінку і в рядку пошуку задати назву сторінки, яку Ви хочете відновити.
  • На сторінці Перегляду і відновлення видалених сторінок» Ви можете вказати причину відновлення сторінки. Натиснувши на посилання «Відновити», Ви відновите сторінку в первісному вигляді.

Видалення Вікі

Видалити Вікі (закрити) цілком можуть тільки співробітники Вікія.

Якщо Ви хочете закрити свою Вікі, будь ласка, надішліть повідомлення через Спеціальна:Contact. Оскільки за політикою Вікії Вікі рідко закриваються, будь ласка, докладно вкажіть причини, по яких ви хочете закрити свою Вікі.

Виноски

Випадкова вікі