FANDOM

Завантажити файли на вікі можна кількома способами.

Способи завантаження файлів

Візуальний редактор

Його можна чи ввімкнути, чи вимкнути у власних налаштуваннях, поставивши чи знімаючи «галочку». Звичайно, редагувати у «візуальнику» НЕМОЖЛИВО після його відмикання.

Отже
  • Натисніть по кнопці "Редагувати" Файл:Редагувати 01.png у верхній частині сторінки
  • Натисніть на кнопку "Фото" Кнопка_Додати_Зображення.png в правій частині Візуального редактора.
  • У вікні "Виберіть файл зі свого комп'ютера і натисніть кнопку "Завантажити". У наступному вікні можна буде налаштувати його положення на сторінці, додати опис і змінити ім'я файлу.

Placeholder

На Головній сторінці нових викий знаходиться Placeholder, за допомогою якого можна додати файл на вікі. Ви можете додати цю опцію на будь-яку сторінку, наприклад, особисте, використовуючи [[Файл:Placeholder]]. Натисніть кнопку "Додати зображення" всередині Placeholder і дотримуйтесь інструкцій з попереднього параграфа.

Службова:Upload

На вікі є спецсторінка для завантаження файлів на вікі: Спеціальна:Upload. Посилання на цю сторінку є в меню "Внесок", загалом списку спецсторінок, а також її можна вивести на панель Мої інструменти. На цій сторінці ви можете обрати нове ім'я файлу, додати опис файлу, вказати ліцензію, додати опцію "Стежити за цим файлом".

Примітки

Формати файлів, дозволених до завантаження

На вікі можна вільно завантажувати файли наступних форматів: .png, .gif, .jpg, .jpeg, .ico, .pdf, .svg, .odt, .ods, .odp, .odg, .odc, .odf, .odi, .odm, .psd, .ogg, .ogv, and .oga. На деяких викиях можуть бути дозволені до завантаженні інші типи файлів за запитом.

Допустимий розмір файлів

Розмір файлу, який ви хочете завантажити на віки, не повинен бути більше 10 МБ. Пам'ятайте, що читачі завантажують файл разом зі сторінкою вікі, тому якщо файл великий, то і сторінка буде завантажуватися довго.

Не існує обмежень на кількість файлів, завантажених на вікі, але вікі не повинна використовуватися як файлосховище! Краще, щоб більшість файлів використовувалося в статтях на вікі.

Дивись також

Виноски

Випадкова вікі