FANDOM

Ви можете перейменувати сторінку , якщо для цього є необхідність.

Ось найбільш часті причини для перейменування:

  • помилка у назві;
  • назва не відповідає правилам вікі;
  • зміст статті звузився, розширився чи іншим чином змінився.

Крок за кроком

  • Представтеся і перейдіть на сторінку, яку Ви хочете перейменувати.
  • Натисніть на маленьку стрілку вниз поруч з написом «Редагувати» 123px і в випадаючому меню виберіть пункт «Перейменувати».
  • У вікні введіть нову назву сторінки і вкажіть причину перейменування.
  • Виберіть, чи Ви будете перейменовувати сторінку обговорення і підсторінки (зазвичай їх потрібно перейменовувати).
  • Виберіть, чи Ви будете стежити за перейменованою сторінкою.
  • Натисніть на кнопку «Перейменувати сторінку», і сторінка буде перейменована.
  • Ви будете перенаправлені на сторінку з новою назвою, а зелена рядок повідомлень у верхній частині екрана попередить про те, що сторінка була перейменована.

Якщо сторінка з новою назвою вже існує

"'Якщо вже існуюча сторінка є перенаправленням"'

  • перенаправлення буде видалено, а сторінка буде перейменована;
  • зі сторінки зі старою назвою буде створено нове перенаправлення. Якщо Ви адміністратор, ви можете виключити створення такого перенаправлення.

"'Якщо вже існуюча сторінка не є перенаправленням"'

  • Видалити вже існуючу сторінку може тільки адміністратор. Якщо Ви їм не є, зв'яжіться з одним з них.
  • Якщо видалити сторінку неможливо, Вам слід вибрати іншу назву.

Адміністраторів

  • Якщо Ви адміністратор, Ви можете виключити створення перенаправлення зі сторінки зі старою назвою на сторінку з новим.
  • Перед перейменуванням Ви можете натиснути на кнопку «Посилання сюди» з меню «Мої інструменти», щоб зрозуміти, як багато статей посилаються на цю сторінку. Якщо стара назва ведуть посилання, треба або залишити перенаправлення або виправити посилання.
  • Якщо сторінка з новою назвою вже існує, Вам буде запропоновано видалити її.
  • Якщо Ви хочете видалити сторінку, поставте галочку «Так, видалити цю сторінку», та натисніть «Видалити, перейменувати».
  • Якщо Ви не хочете видаляти таку сторінку, необхідно вибрати іншу назву. Не ставте галочку поруч із пунктом «Так, видалити цю сторінку», та натисніть «Видалити, перейменувати». У такому разі сторінка не буде видалена.

ЩДЧ [1]

  • Навіщо перейменовувати сторінку, якщо можна створити нову? Перейменування сторінки зберігає історію редагувань до і після перейменування. Перенесення змісту зі старої сторінки на нову видаляє цю історію, відповідно, губляться імена учасників, що внесли вклад у створення статті.
  • Як я можу скасувати перейменування? Для того, щоб скасувати перейменування, треба натиснути кнопку «Скасувати» сторінці свіжих правок поруч із записом про перейменування.
  • Чи існує історія перейменувань? Так, інформація про перейменування з'являється на сторінці свіжих правок, а також у Журналі перейменувань.
  • Ви не можете перейменовувати сторінки в просторі імен «Категорії».

Дивіться також

Виноски

  1. ЩДЧ — Що До Чого?

Випадкова вікі