FANDOM

Тло — хто не знає, це те саме, що фон (просто українською мовою :0)).

Отже, як це робиться

  • Ви маєте підібрати чи створити картинку із розрішенням біля 1900х900 пікселів.
  • У вікії є обмеження на завантаження тла не більше 150 КБ. Тут виходить чергова дилема: або картинка якісна і невелика, або велика і не дуже якісна.

Як це бороти?

Файл:Іст України Фон 03.jpg
.
  • Відкрийте вибрану картинку в будь-якому графічному редакторі, хоч в складному Фотошопі, а хоч в простому Пейнт.неті.
  • Не зменшуючи розмірів, як домовлялися, десь 1900х900 пкс, експортуйте картинку в .JPG, при зберіганні, коли програма запитає, з якою якістю зберігати, зменшіть до 145 КБ.
Файл:Іст України Фон БезСередини.jpg
  • Можна «вирізати» середину в тому місці, де має бути текст. Такий варіант підходить для проектів, де прозорість тексту незначна.
  • Ще можна «обманути» критерій 150 КБ, завантаживши тло через CSS, проте у цьому випадку при відкритті кожної нової сторінки обсяг картинки буде вантажитися щоразу заново, себто Ви забезпечите читачеві «важку сторінку», що за умови низькошвидкісного інтернету просто відверне Ваших читачів. Людина проседить 5 хвилин біля монітора, де відкрилася 1/4 сторінки, плюне, і піде на інший сайт.

Завантажити нове тло

...слід через панель адміністратора, вибравши Конструктор тем.

Файл:Тло 01.png

Чим не слід захоплюватися

  • Якщо Ви і навчилися міняти тло Вашої вікі, не потрібно цього робити тричі на день.
  • Тим більше не потрібно гратися із фоновими зображеннями, коли на вікі написані 8-10 статей. Спочатку контент, потім свисто-перділки.

Виноски

Випадкова вікі