FANDOM

Як самому зробити фавікон

Якщо Ви адміністратор проекту, бажано зробити для свого проекту власний фавікон.

Файл:Фавікон 01.png

Хто не знає, фавікон — манюнька картинка зверху в рядку відкритих закладок бравзера, як на малюнку.

Визначаємося з картинкою

  • Вибираємо зображення майбутнього фавікона. При цьому воно має «вписуватися» в квадратну рамку.
  • В будь-якому редакторі зменшуємо картинку до розмірів біля 20х20 пкс.
  • Картинка не повинна мати занадто складного кольорового зображення, бо при зменшенні воно все-рівно буде розбите на дискретні пікселі.

Безпосередньо фавікон

  • Коли визначилися з картинкою, гуглимо запит, ну, наприклад «Сделать фавикон»
    На запит отримаєте купу сайтів, таких. як
    favicon.cc
    favicon.by
    favicon.ru, тощо.
Файл:Фавікон 02.png
  • У відкритій програмі побачите можливість вибору файлу з жорсткого диску, деякі програми мають попередній перегляд і редактор майбутньої картинки.
  • Після скачування готового файлу не забудьте розмістити його в окрему створену папку і назвати favicon.ico (розширення для іконок).

Далі вантажимо іконку в нашу вікі, як звичайний файл із зображенням. Система буде лаятися і запитувати: «Файл favicon.ico вже є в даній вікі. Ви дійсно бажаєте завантажити повторно?» Так, дійсно бажаємо...

Прикол у тому, що новий фавікон Ви зможете побачити лише в іншому бравзері: куки, знаєте... А вже через деякий час, після спорожнення кешу фавікон стане доступним і в тому бравзері, де Ви розпочинали роботу.

Виноски

Випадкова вікі