FANDOM

Paint.NET — безкоштовний растровий графічний редактор малюнків і фотографій для Windows, розроблений на платформі .NET Framework.

Paint.NET є чудовою заміною редактора графічних зображень, що входить до складу стандартних програм операційної системи Windows.

За допомогою цієї програми просто і зручно робити і обробляти скріншоти.

Крок за кроком

  • Переходимо за посиланням paintnet.org.ua/ на український сайт програми Paint.NET
  • Якщо маємо час, детально знайомимося з перевагами програми:
    • Володіючи багатьма потужними функціями, які присутні лише в дорогих графічних редакторах, Paint.NET є повністю безкоштовним.

      PAINT.NET МАЄ РЯД ПЕРЕВАГ, ЩО ВІДРІЗНЯЮТЬ ЙОГО ВІД КОНКУРЕНТІВ:

      • програма безкоштовна для розповсюдження та використання;
      • оптимізована для роботи з двоядерними та чотириядерними процесорами;
      • має зручний інтерфейс, схожий на Photoshop;
      • може працювати з декількома документами одночасно;
      • підтримує роботу з шарами;
      • простий у використанні.
    • ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ

      Paint.NET був створений як проект старшокурсників з комп’ютерних наук навесні 2004 року. Рік Брюстер, один з основних розробників, у своєму блозі писав, що версія 1.0 була написана «за 4 місяці … і містила 36000 рядків коду». Один з останніх релізів — приблизно 140000 рядків коду. Розвиток продовжується двома розробниками, які тепер працюють в Microsoft, обидва з яких працювали над попередніми версіями Paint.NET поки були студентами Університету штату Вашингтон. За станом на травень 2006 року програма була завантажена принаймні 2 мільйони разів, з темпом близько 180000 в місяць.
  • Перемикаємося на закладку ЗАВАНТАЖИТИ, і діємо за інструкціями, викладеними там.

Інсталяція українізатора

  • Перший архів — сама програма Paint.NET.3.5.10.Install.exe, російською мовою.
  • Другий РАР-архів — українізатор Ukr.zip — потрібно буде скачати на Ваш жорсткий диск, теки і файли з нього розпакувати прямо в теку Paint.NET ProgramFiles на системному диску С.
  • Після правильної інсталяції матимемо:
Файл:Українізатор ПейнтНет 01.png
  • Простоту, красу шрифтів та інші можливості оновленої програми зможете оцінити одразу ж.

Виноски

Випадкова вікі