FANDOM

Не реагуйте на тролів — важлива порада при роботі з Вікі.

Якщо Ви будете відповідати тим, хто псує статті, то тільки дасте їм привід повернутися сюди. Різні схвильовані реакції заохотять їх знову проявити себе.

На Вікі слід реагувати швидко і коротко, провівши відкот правки вандала. Пам'ятайте, що в подібних проектах Вікі вандалізм завжди буде. Однак реакція на нього повинна бути як можна більш спокійною і витриманою.

Ні в якому разі не потрібно робити наступне
  • Створювати сторінки або категорії зі списком вандалів або зазначати їх яким-небудь шаблоном. Це дасть їм те визнання, яке вони шукають. Така собі чорна реклямка.
  • Створювати спеціальні антивандальні команди і кампанії. Це може перетворити вандалізм в гру "козаки-розбійники".
  • Злісні або принизливі слова щодо вандала на сторінках обговорення можуть тільки заохотити вандала повернутися і прийняти "відповідні заходи".

Проігноруйте вандала, відкотіть його редагування, заблокуйте і поверніться до написання статей. Якщо місцевий адміністратор відсутня, то зверніться за допомогою до стаффам.

Якщо користувач зіпсував сторінку вперше, можна скасувати правку, дати йому попередження і заблокувати на день або два. Якщо учасник продовжити вандальні дії або відразу зробить кілька вандальних правок, то потрібно терміново зв'язатися з активним адміністратором, щоб той заблокував цього учасника. Крім цього, якщо учасник буде помічений в вандальних дій відразу на декількох Вікі, то потрібно обов'язково звернутися до стаффами, щоб глобально заблокувати вандала.

Випадкова вікі