FANDOM

Коли людина потрапляє кудись вперше, у неї розбігаються очі, і вона не знає, що тут робити.

Створення власної НОВОЇ вікі

Попрацюйте, попишіть, почитайте: що пишуть інші, а тоді вже робіть висновки і приймайте рішення. В процесі почитайте Довідка/Як_не_створити_мертвонароджену_вікі. Цікавенно.
    • Пов'язано це з тим фактом у політиці Вікії, що малі і навіть закинуті проекти не видаляються практично ніколи, і все це сміття роками висить в інтернеті.
    • Якщо Вам ще важко розібратися, на які теми створені вікії, а на які ні, запитайте на Форумі чи в адміна.

Як не втратити мої дорогоцінні редагування

  • 2-га порада: якщо Вас гноблять страхи втратити Ваші редагування на вікії, де є багато користувачів, і кілька людей можуть редагувати одну статтю одночасно, зробіть наступне:
    • 2.1 — Створіть таку саму статтю, але не в основному просторі, а у Вашому користувацькому.
    • 2.2 — Це детально описано в статті Користувацький простір, проте нам не важко нагадати й тут. Отже, створюємо статтю, скажімо, як ЦЯ, тільки в користувацькому просторі:
User:Usik64/Поради/Новачкам

Як?? Просто:

{{Допис|Ім'я}} 
64px

Я почав писати цю статтю, проте терміново викликали в офіс.
Скоро повернуся і продовжу

Це написав Usik64

    • 2.4 — Працюємо із статтею, зберігаючи ретельно кожну навіть незначну правочку. Інакше, коли Ви ще пишете, а інший натиснув Зберегти редагування, будуть збережені ЙОГО редагування, а Ваші не потраплять в історію.
    • 2.5. — Коли все: зміст, малюнки, взаємне розташування, — ВСЕ ВАМ ПОДОБАЄТЬСЯ, — копіюєте код статті в режимі редагування з Користувацького в Основний простір.

Все.

На цій Вікі

  • Ця вікі створена для допомоги україномовним користувачам у створенні нових проектів та вікі-редагуваннях.
  • Усі консультативні статті зведені в єдину категорію і шаблон Довідка.
  • Щоб не шукати нічого, приводимо шаблон прямо у цій статті (Тиць на ПОКАЗАТИ ):

Редагування

  • Раз Ви читаєте цей розділ, виражаємо надію, що статті попереднього розділу Вами прочитані. Отже, Ви вже достатньо озброєні інформацією і готові до співпраці.
  • Можете читати, можете не читати ВВ:Правила. Але не ображайтеся, коли в якийсь пункт, який Ви порушите, Вас потім тикнуть. це в будь-якому випадку НЕ БОЛЯЧЕ, і, тим більше, НЕ СМЕРТЕЛЬНО.
  • Отже, редагуйте сміливо (якщо щось утворите, завжди знайдеться ХТОСЬ, хто це виправить.

Якщо потрібно звернутися до адмінів

... про допомогу чи з будь-яких питань,

Заходьте на Форум

Його, Форум для того й створено, щоб не забивати сторонніми балачками Основний простір статей проекту. Там сміливо задавайте запитання, читайте, що пишуть інші люди.

Виноски

Випадкова вікі