FANDOM

Розробники Socialface презентують мережу, як суміш з елементів "Фейсбука", "ВКонтакте", Twitterа, "Одноклассників", навіть торгівельного ресурсу Slando. Проект знаходиться на фінальній стадії тестування.

Інтерфейс мережі нагадує "Фейсбук", використана схожа кольорова гама та є аналогічні інструменти управління.

Socialface
Socialface лого
Українська назва Соціалфейс
Пора з 2014, але ще тестування
Тип Соцмережа (типу Фейсбук)
Адмінство * Володимир @vovkaXteamUa
Домени socialface.com.ua
Примітки * twitter.com/ua_face

Історія

SocialFace нова національна соціальна мережа, яка з кожним днем покорює серця Українців. Нова "соціальна мережа створена Українцями" SocialFace - все в одному. В ній поєднуються всі "фішки" відомий соціальних мереж Facebook, Twitter, Vkontakte та навіть торгова проща Slando (але це згодом). Велика команда молодих перспективних юнаків та дівчат, створила цей проект за загальною ідеєю. Всі сервери на яких працює мережа знаходяться в Україні і належать українцям. Ніхто не має впливу на соціальну мережу SocialFace. Проект не має на меті заробити гроші, мета соціальної мережі поєднати Україну в національній мережі.

Ви мене запитаєте, як ми будемо боротись з конкуренцією?

Ми не будемо боротись з нею, у кожної людини є право обирати. В SocialFace є багато плюсів залишись у нас: це якісна різноманітна музика, фільми на будь-який смак, та щє й у високій якості зображення, групи за інтересами (від футбольних клубів до музичних виконавців і політичних діячів).

А найголовніше це вільне спілкування, в мережі не буде скрізь реклами! На цє є окрема ділянка, ми гарантуємо безпеку Вашої конфіденційної інформації.

Україні потрібен Український Національний якісний соціальний продукт.

Команда

Socialface01

Дії користувача

Плюси

  • Можна додавати і слухати музичку

Мінуси

  • На 04.03.2015 кудись пропали всі блоги

Посилання

Виноски

Випадкова вікі