FANDOM

Твіттер (Twitter; від англ. twitter — цвірінькати, щебетати) — соціальна мережа, яка є мережею мікроблогів, що дає змогу користувачам надсилати короткі текстові повідомлення (до 140 символів), використовуючи SMS, служби миттєвих повідомлень і сторонні програми-клієнти.

Twitter
Файл:Twitter-bird-logo.png
Українська назва Твіттер
Пора з 2006 донині
Тип Сервіс обміну мікроблогами
Адмінство Власником системи Твіттер є компанія Twitter Inc, головний офіс якої знаходиться в Сан-Франциско (штат Каліфорнія)
Культура Багатомовний сервіс мікроблогів
Домени twitter.com/

Власником системи Твіттер є компанія Twitter Inc, головний офіс якої знаходиться в Сан-Франциско (штат Каліфорнія). Twitter Inc також має сервери й офіси в Сан-Антоніо (штат Техас) і Бостоні (штат Массачусетс). За станом на 2012 рік у компанії працює понад 900 співробітників

Створений Джеком Дорсі в 2006 році, Твіттер незабаром завоював популярність у всьому світі. За станом на 1 січня 2011 року сервіс нараховує понад 200 млн. користувачів. 100 мільйонів користувачів проявляють активність хоча б раз на місяць, з них 50 мільйонів користуються Твіттером щодня. 55 % користуються Твіттером на мобільних гаджетах, близько 400 мільйонів унікальних відвідувань отримує за місяць безпосередньо сайт twitter.com

Український Твіттер

2010 рік

Відповідно до статистики компанії Яндекс (березень 2010), за півроку український Твіттер зріс вдвічі. Понад 27 % українських користувачів Твіттера пишуть українською (рік тому таких було тільки 15 %). Яндекс нарахував в Україні понад 35500 облікових записів. Це 20 % від усього кириличного Твіттера — більше, ніж для будь-якого іншого блогохостинга. 5 % від усіх твітів — це ретвіти, 25 % містять в собі твітер-нік. 67 % твітів містять посилання, з яких 40 % — скорочені посилання, а 12 % — посилання на ЗМІ. Ця статистика загальна для кириличного Твіттера.

Файл:Twitter-Головнв.png
Географічно користувачі Twitter в Україні розподілені так
Київ — 59 %
Харків — 9 %
Одеса — 7 %
Львів — 6 %
Дніпропетровськ — 3 %
Донецьк — 3 %
Севастополь — 2 %
Луганськ — 1,5 %
Сімферополь — 1,2 %
Миколаїв — 1 %
Решта — 8 %

Твіттер також фігурує в політичному житті України. Так, наприкінці лютого 2010 року народний депутат Леся Оробець за допомогою цього сервісу транслювала хід закритого засідання фракції НУ-НС. 24 лютого 2009 року в мережі Твіттер було відкрито представництво Президента України Віктора Ющенка. . 15 лютого 2011 в Твіттер почала писати Юлія Тимошенко.

2011 рік

Згідно зі статистикою компанії Яндекс станом на осінь 2011 в Україні було зареєстровано 160 тисяч твітер-акаунтів — удвічі більше, ніж було минулого року. За рік Твіттер став ще україномовнішим. Якщо в 2010 році українською хоч інколи твітили 29 % твітерян України (тоді це становило 23 тисячі тві-користувачів), то зараз таких 45%, тобто 72000. Середня кількість символів у твіті з України — 69. Це трохи більше, ніж в Росії — у середньому 66 символів. А твіт українською мовою довший ще на один символ, його довжина — 70 символів.

Локалізація

У середині травня 2012 в Центрі перекладу Твіттера було додано українську мову. Перекладачі-добровольці з числа твітерян одразу зайнялися локалізацією сервісу. Від 20 березня 2012 користувачам стала доступна бета-версія україномовного інтерфейсу.

З 4 липня 2012 Твіттер офіційно отримав україномовну локалізацію. Вибрати українську мову можна в налаштуваннях аккаунту.

Глосарій

У Центрі перекладу Твіттера нині триває переклад інтерфейсу на українську мову. Тому терміни можуть змінюватися.

  • Фоловити (англ. Follow, слідкувати, стежити) — бути підписаним на стрічку одного з користувачів Твіттера.
  • Фоловер (англ. Follower, той, хто слідує, послідовник) — користувач Твіттера, що стежить за чиєюсь стрічкою, підписаний на неї.
  • Твіт (англ. Tweet) — повідомлення у Твіттері довжиною до 140 символів
  • Твівент (англ. Twevent, твітер-зустріч) — зустріч користувачів Твіттері поза віртуальним простором. Захід має певну програму та організаторів.
  • Хештеґ (англ. Hashtag) — спеціальна мітка в твітах, яка дозволяє об'єднати повідомлення різних авторів в єдине обговорення. Позначається як слово (віднедавна — не лише латиницею), що починається із символу #. Хештеґ у Твіттері — це посилання, натиснувши на яке, можна побачити (в хронологічному порядку) всі повідомлення, які містять даний хештеґ.

Виноски

Випадкова вікі